MY GUESTBOOK..SUDI2KANLAH SIGN IN....:-) UTK MENGERATKAN LAGI SILATURRAHIM SESAMA KITA

Ahad, November 29, 2009

TAK ADA KEJA...ANAK JADI MANGSA


KESIAN........

Kelmarin memandangkan x da kerja,saya telah 'mengerjakan' rambut anak saya.Kesian tengok dia kerana terpaksa menjadi model rambut kepada pereka rambut yg tidak profesional iaitu saya...mamanya.Tengoklah gambar kt atas tu,itulah hasil kerja saya yg tidak seberapa...Si kecil tu pulak,walau bagaimana rupapun rambut dia dikerjakan,dia tetap nampak comel.Kalau mamanya kena potong rambut macam tu,alamatnya macam Tun Jugah lah rupanya(pahlawan swk).Saya cuma potong rambut kat depan je coz saya tak suka tengok rambutnya memcecah mata tambahan pula dia tu bukan jenis budak yg suka diikat rambut,terbiar mcm tu je.......Masa nak potong rambut tu pun,dia kena paksa juga.Abah dia lah tukang pegang kepalanya,kalau x....entah apa jadi kat rambutnya coz dia x leh duduk diam dan suka nak melarikan diri.Anyway....rambut dia nampak ok dan sesuai juga potongan rambut tu dengan bentuk mukanya...SESUAI KE?.....Pandai2 je mama dia nie......

1 ulasan:

  1. saja je nak tunjuk bakat dalam menggunting rambut..he3....

    BalasPadam