MY GUESTBOOK..SUDI2KANLAH SIGN IN....:-) UTK MENGERATKAN LAGI SILATURRAHIM SESAMA KITA

Jumaat, November 20, 2009

KENANGAN......



Hari ini merupakan hari terakhir aku mengajar di sekolah ini...SK BAGAN JERMAL,PULAU PINANG.Segala pengalaman pahit dan manis sepanjang aku berada di sini akan ku jadikan kenangan buat selama-lamanya. Aku akan bertukar ke negeri asal ku pada tahun hadapan iaitu negeri Sarawak. Buat semua warga SKBJ....You are the best!!!!!!!!Guru-guru di sini semuanya sporting dan banyak membantu aku. Perkara yang paling menyedihkan aku ialah terpaksa berpisah dengan semua rakan guru dan seorang AKAK yang sangat rapat denganku. Dia lah tempat aku mengadu segala masalah dan meluahkan segalanya.Yang paling best...kami ni suka bergossip dan segalanya akan kami rahsiakan bersama-sama.Akhir kata...thanks for everything!!!!!DAYANG SAYANG KAMU......:-(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan